PRISER

MØDEBOOKING

Det kan være svært at fastlægge en præcis pris, da der er mange forskellige faktorer, som spiller ind. Det koster mellem 5.000-10.000 kroner at starte op. Beløbet dækker over tid til oplæring i produktet/ydelsen, dataindsamling og segmentering af kunder, tilrettelæggelse af salgsmateriale og rapportering af udbytte med evaluering. Herudover koster det et fast beløb pr. etableret møde mellem din virksomhed og kunden.



I DEN LAVE ENDE


  • Velkendt og stærkt brand

  • Flere store tidligere kunder

  • Produkt/ydelse med lav kompleksitet

  • Større marked

  • Lidt konkurrence


1500-2500 kr. pr. møde

I DEN HØJE ENDE


  • Nyt og ukendt brand

  • Få eller ingen kundereferencer

  • Produkt/ydelse med høj kompleksitet

  • Mindre marked

  • Meget konkurrence


2500-5000 kr. pr. møde

FAST PRIS PR. RINGEDAG


Som alternativ til en fast pris pr. salgsmøde tilbydes også hele ringedage. En ringedag er ca. 6 timers effektiv kundebearbejdning. Afhængig af målgruppen afsluttes typisk mellem 20 og 50 emner på en dag – dvs. emner, hvor der talt med beslutningstageren og enten fået et ja eller et nej. 


Prisen for én ringedag er kr. 3.995,00.

TELESALG

Kan produktet/ydelse sælges over telefonen eller onlinemøde, aftales prisen med en fast pris pr. solgt enhed/ydelse eller procenter af det samlede salg. Det koster mellem 5.000-10.000 kroner at starte op. Beløbet dækker over tid til oplæring i produktet/ydelsen, dataindsamling og segmentering af kunder, tilrettelæggelse af salgsmateriale og rapportering af udbytte med evaluering. 

KURSER

Pris for kursus varierer også, afhængig om der er tale om et virtuelt kursus, internt eller eksternt kursus.

Et kursus kan vare fra én dag og op til flere dage. Kontakt for yderligere information.


Priserne starter fra kr. 2.995,00. pr. deltager

REKRUTTERING

Når prisen på en rekruttering skal beregnes, spiller der flere faktorer ind. Eksempelvis er der jeres behov og ønsker.


  • Skal vi stå for hele processen eller assistere delvist?
  • Profilen: Hvad er jeres krav til faglige kompetencer?
  • Hvilken branche arbejder jeres virksomhed i?
  • Hvad er lønniveauet?
  • Hvornår skal I bruge medarbejderen?
  • Hvordan er udbuddet og efterspørgslen?
  • Hvor stor volumen af medarbejdere skal I bruge?


Rekrutteringsprocessen indeholder en række faser, som alle har forskellige krav til tidsforbruget. 

Faserne består af jobanalyse, job- og personbeskrivelse, stillingsopslag, annoncering, search, 1. & 2.- og evt. 3. samtale, test og analyse. Og de forskellige faser kan give store udslag i tidsforbruget – en hel proces kan variere mellem alt fra 60 til 180 arbejdstimer.

Prisen er altså meget svær at fastsætte uden en ordentlig behovsafdækning.

(alle priser er ekskl. moms)